Re: Linux a cechy narodowe [bylo Re: Bill Gates]

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 07 Nov 1997 - 19:42:34 MET

Slawek <sd000001_at_polbox.pl> wrote:

: Tlumaczac na to jakis logiczny ciag znaczen uzywanie LINUXA
: jest niebezpieczne ze wgledu na brak supportu.

Nie "ze wgledu na brak supportu", lecz "ze względu na trudności
w szybkim/łatwym zwaleniu winy na innych". Support do Linuxa
jest taki, że M$ może się schować głeboko...

: Coz produkty standardowe tradycyjnie przynosza najmniej zmartwien.
: Jak najmniej wynalazkow jak najwiecej standardow.
: To wiadomo do lat.
: Co ja ci bede tlumaczyl, prawda?

Jasne, że tak. Lepiej byś to wytłumaczyl firmie W.G.III.

: szkoda ze nie jestem informatykiem...
: Moze bym Ciebie zrozumial.

Mam wrażenie, że mógłbyś zrozumieć wtedy znacznie więcej (z listów
w tej grupie) niż tylko to, co pisze Grego :-)

--
	Leszek.