Re: Generalny blad w sztuce II (was: Generalny blad w sztuce ;)

Autor: Adam Wojcieszyk (tolaris_at_geocities.com)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 03:38:23 MET

On 5 Nov 1997 22:56:22 GMT, Jaroslaw Lis wrote..

--
Wiesz co.. odpowiedź na Twe pytanie była w moim poprzednim
poście.. ale na wszelki wypadek przytoczę ją jeszcze raz:
>[..]jest na to bardzo prosty, i[o ile
>dobrze się orientuję] szeroko stosowany sposób - timeout.
>Provider nie otrzymuje żadnych sygnałów świadczących o Twej
>obecności przez określony czas..i następuje rozłączenie.. ^^
..innymi słowy.. provider potrafi stwierdzić, że przestałeś
korzystać z połączenia, i rozłącza się sam..

--
Czy to jest naprawdę takie trudne do wydedukowania, jeśli
spojrzysz, do czego nawiązywałem? ^^ [na wszelki wypadek,