Re: Plombowanie Komputera

Autor: chester (chester_at_kki.net.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 02:34:10 MET

Dariusz K. Ladziak wrote:

> Nie jeden, ale na pewno swiadomosci. Jak kto taki jelen ze od ocipusa
> czy innego tandeciarza plombujacego obudowy kupuje, to ja z nim wole
> nie miec do czynienia. Chociaz wrzodow na zoladku mial nie bede -
> zadne pieniadze nie sa warte mojego zdrowia!
>
> Darek

Dobra, skoro pozostałe argumenty do Ciebie nie trafiły podaję następny.
Kupił gość komputer w firmie X - nieplombowany. W firmie Y kupił
cokolwiek do niego, bo widział reklamę i się spodobało, a że nadwyżka
w budżecie itp....
Pech chciał, że sam się nie znał, nie miał pojęcia co było w środku.
W "Y" wyczuli jelenia i zrobili mu mały downgrade czego gość nie skumał.

Po jakimś czasie uległ oświeceniu.
Resztę scenariusza dopisz sobie sam. Zakończeń może być cała kupa.