Re: Plombowanie Komputera

Autor: Czarek Krzesinski (czarekk_at_polbox.com)
Data: Fri 14 Nov 1997 - 08:42:36 MET

chester <chester_at_kki.net.pl> pisal tutaj:
>Dobra, skoro pozostałe argumenty do Ciebie nie trafiły podaję następny.
>Kupił gość komputer w firmie X - nieplombowany. W firmie Y kupił
>cokolwiek do niego, bo widział reklamę i się spodobało, a że nadwyżka
>w budżecie itp....
>Pech chciał, że sam się nie znał, nie miał pojęcia co było w środku.
>W "Y" wyczuli jelenia i zrobili mu mały downgrade czego gość nie skumał.

100 % RACJI. Mam kumpla, ktory pracowal przez 4 lata u firmy - dealera
Optimusa. Tak robil. Nabywalem u niego rozne komponenty po
preferencyjnych cenach - np. karte ATI mach64 2 MB RAM (2,5 roku temu
- wtedy to byla niezla karta), kontroler EIDE Local Bus z mozliwoscia
podlaczenia 4 dyskow (ponad 3 lata temu - wtedy malo kto o tym
slyszal). Ofiara padaly najczesciej instytucje - Urzad Wojewodzki