Re: Plombowanie Komputera

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 05 Nov 1997 - 09:24:32 MET

Dnia Mon, 03 Nov 1997 02:23:57 +0100, chester napisał(a):

>No comments.
>W Abicie szefowie zmiany rzucają się po tym ichnim Industrialnym Parku
>uszkodzonymi MBR albo grają nimi zamiast Ringo.

Chodziło mi o to, że nie naprawi ich sprzedawca komputerów... niezależnie od
tego, czy to jest "firma krzak", czy Optimus...

>Łączą przyjemne z pożytecznym. Czyli sport recycling + kreowanie
>architektury industrialnej parku.

:))

>EEEEeeeeeee i co ja se będę klawiaturę niszczył.
>Toż to demagogia na niespotykaną skalę.
>Fiction nie koniecznie Science, ale że czasami grzeczny i uprzejmy

To co powiesz o Compaq'owskich czy IBM-owych udziwnianych BIOS-ach,
modyfikowanych kartach SCSI, z którymi potem dziwnym trafem nie działały
standardowe komponenty... Że nie wspomnę o dziwacznych kartach
graficznych/muzycznych opartych na własnych rozwiązaniach firm... o
obudowach i innych aspektach utrudniania montażu "obcych" komponentów też.

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787|
|mailto:joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ |