Re: Wykupic M$ [bylo Re: Bill Gates]

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 05 Nov 1997 - 09:24:32 MET

Dnia Mon, 03 Nov 1997 05:38:10 -0800, falzmann napisał(a):

>Ja tez mam propozycje.
>Zrob cos lepszego niz Windows i zacznij sprzedawac.

Po co, jak istnieje szereg systemów lepszych od windoze?

>Wtedy pogadamy.

Chętnie, ale na pl.comp.os.advocacy (taki zresztą ustawiłem followup-to).

>A poki co to klapacze z Linuxa tylko klapia i nie dostarczaja nic
>poza ujadaniem malych ratlerkow w duzej Sieci.

Jakież to urocze... szkoda, że nie dodałeś "zaplute karły reakcji".

>Glupie pajace nadal zyja latami 80-tymi zapominajac, ze swiat nie
>sklada sie tylko z Serwerow, ale tez Uzytkownikow Peceta.
>I tutaj Linux, AIX, czy inne badziewo LEZY i KWICZY.

Najwyraźniej na oczy nie widziałeś linuxa, a przede wszystkim XFree...
Zapraszam na moją stronę, tam wstawię jutro screenshot z KDE (wersja polska
oczywiście)...
Tak więc, zanim zaczniesz pisać głupoty, poszukaj sensownych argumentów.

>Raz jeszcze proponuje.
>Zamiast pyskowac, programowac alternatywe dla Windows.

Pytam: Po co, jeśli już jest?

>Windows ma swoje zatarcia, lecz w to miejsce nie ma zadnej
>alternatywy.

G... prawda. A tych zatarć w "ostatecznej" wersji windowsów jest dużo więcej
niż w większości beta-wersji programów pod linuxa... :)

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787|
|mailto:joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ |