Re: Plombowanie Komputera

Autor: Chester E.M. (baza_at_torun.pdi.net)
Data: Fri 31 Oct 1997 - 14:25:45 MET

Konrad Olejnik wrote:

> ^^^^^^^^^^^^^
>
> Chce znac definicje zlomu, skoro padlo takie haslo!
> Czy zlom, to sprzet ktory dziala, ale nie ma naklejki
> "BARDZO WAZNA FIRMA" na obudowie, czy z naklejka, ale
> nie dzialajacy (lub dzialajacy wadliwie)?

Nie miałem tego na myśli. to prawda, że czasami posługuję się skrótami
myślowymi i przeróżnej maści aluzjami. Ten przykład jednak proszę
rozumieć
dosłownie.
W podtekście był składak z przypadkowo złożonych podzespołów z odzysku.
Działa, ale nie ma żadnej gwarancji - czyli ryzykowna inwestycja.
Podkreślam nie miałem na myśli żadnych firm komputerowych w całym
znaczeniu słowa "ŻADNYCH".

> Z twojej wypowiedzi wynika,
> ze to pierwsze.

a jednak nie :)
Nie jestem jeszcze zamroczony naklejkami na obudowach. ;)))

> Czy jestes w stanie przysiac, ze zawsze ten firmowy
> bedzie szybszy? :-)
Nie, oczywiście, że nie. Na pewno jednak jest pewniejszą inwestycją.

> pozdrawiam
>
> Konrad

Miło mi, że jest ktoś komu chce się myśleć i polemizować.
Widać, że na liście oprócz zwykłych Newsowych karierowiczów są
ludzie, którzy mają COŚ do powiedzenia.

Pozdrawiam serdecznie

                Jerzy Łukasiewicz

--