Re: Nieuczciwa konkurencja firmy"O"

Autor: Chester E.M. (baza_at_torun.pdi.net)
Data: Fri 31 Oct 1997 - 14:30:07 MET

Andrzej Lewandowski wrote:

> Nie bede odpowiadal na caly posting. Trzeba by za duzo napisac. Ale
No tak mógłbyś się np zmęczyć lub co gorsza spocić.
Przy otwartym oknie - grypa murowana.

> ogolnie wypowiedz Pana Chestera jest w stylu "Jak Maly Kaziu Wyobraza
> Sobie Kapitalizm"
Ogólnie moja wypowiedź dotyczy realiów, z których przeciętny użytkownik
po prostu nie zdaje sobie sprawy. Jeżeli nie zgadzasz się z moją
wypowiedzią odnośnie uogólnienia podstawowego celu sprzedaży, to po
prostu nie znasz praw rynku albo wykazujesz daleko idącą
krótkowzroczność.

> A.L.

                        Z poważaniem
                                Jerzy Łukasiewicz