Re: Fachowosc serwisow (bylo Nie kupujcie w Optimusie!...)

Autor: Marek Lang (marek_lang_at_elektrim.pl)
Data: Fri 31 Oct 1997 - 14:22:16 MET


Krzysztof Szymański wrote:

> Co do markowych komputerow mam zdanie odmienne (tych naprawde markowych).
> Od dwoch lat korzystamy w pracy z IBM PC130 466DX2, chodza pod WIN95 w
> sieci non stop 24h/24h, ani razu nie padla siec ani windows mimo
> wielokrotnego padania zasilania w budynku. Te pecety maja jedno wade so bez
> cachowe (miejsce na cache jest ale serwis IBM nie wie co tam zamontowac) -
> wybrenlismy z tego klopotu instalujac po 64MB RAM.
> A co do Optimusa ............. mialem pare przygod z tymi komputerami,
> dluga historia.

Jasne, komputery dzialaja dobrze - IBM to nie powinno raczej dziwic, ale jak z
listu widac: albo IBM ma niekompetentny serwis - nie wiedza jaki cache
zamontowac, albo IBM olewa obowiazujacy standard, ze montuje na plytach
podstawki do ktorych nie ma kosci. A wstawienie 64 MB RAM nie zalatwia problemu
czasu dostepu do pamieci.

Marek



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:29:46 MET DST