Re: Ethernet

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Wed 29 Oct 1997 - 13:36:49 MET

lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) writes:

> Poza jakims tlumieniem sygnalu to nie ma innego powodu dla tych 300m.
> Wiec jesli karty dzialaja na 300, to i repeater daloby sie zrobic.

Na pewno... Zreszta, np. u mnie dzialalo bez zadnego repeatera 306 m
na zwyklych kartach 185m (ladnie to wygladalo - miernik pokazywal
dlugosc kabla na czerwono). Nawet nie bylo zadnych bledow w sieci.

Tylko co jakis czas (np. raz na miesiac) siec zaczynala bardzo siac
skwaszonymi pakietami, nie wiadomo dlaczego. Po wstawieniu repeatera
chyba tego nie ma. Inna sprawa, ze to moglo nie miec bezposredniego
zwiazku z dlugoscia kabla, ale repeater i tak musialem wstawic - na
400m mogloby nie chciec pojsc.

--
Krzysztof Halasa