Re: Ethernet

Autor: milosz danielewski (mdaniel_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 30 Oct 1997 - 14:57:08 MET

On 29 Oct 1997 13:36:49 +0100, Krzysztof Halasa
<khc_at_intrepid.pm.waw.pl> wrote:

>Tylko co jakis czas (np. raz na miesiac) siec zaczynala bardzo siac
>skwaszonymi pakietami, nie wiadomo dlaczego. Po wstawieniu repeatera
>chyba tego nie ma. Inna sprawa, ze to moglo nie miec bezposredniego
>zwiazku z dlugoscia kabla, ale repeater i tak musialem wstawic - na
>400m mogloby nie chciec pojsc.

 No wlasnie. Wstawiales wiec pewnie wiesz. Ile kosztuje taki repeater
i jak sie go zasila ? A moze lepiej zamiast niego wstawic hub'a z
dwoma wejsciami na BNC - czy hub rowniez wzmacnia pelniac role
repeatera ? Widzialem jakis cennik, gdzie hub byl tanszy niz repeater
- czy to mozliwe, czy ja cos zle zrozumialem ?

milosz danielewski