Re: Caviar vs Fujitsu

Autor: milosz danielewski (mdaniel_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 29 Oct 1997 - 22:36:33 MET

On Wed, 29 Oct 1997 15:15:45 +0100, "Krystof" <kedzierski_at_kim.com.pl>
wrote:

> Ja tez mam przykre wspomnienia z Caviarem mialem 850 i padla i druga w
>pracy tez padla a w wiekszosci przypadkow sa jakies problemy ja polecam
>seagate najlepiej 2.5 GB Medalist Pro jeden z lepszych mam go i jest
>wspanialy jesli chodzi o parametry to sa na www.seagate.com

 Karpio poleca Kaviory i wie co mowi ! Ja swoja 850 sprzedalem bo
potrzebowalem cos wiekszego. Pech chce, ze z braku laku i kasy,
kupilem Segate Medalist i juz o malo co kurwicy serca nie dostalem.
Osiagi w porownaniu do WD ma oglednie mowiac mierne ( skracalem
tasiemki, zylowalem ustawienia jak sie dalo i nic ).

milosz danielewski