Re: Ethernet

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Fri 24 Oct 1997 - 16:20:16 MET DST

On Thu, 23 Oct 1997 22:25:39 +0200, "KEFIR" <kefir_at_union.org.pl>
wrote:

> Witam wszystkich
>
>Mam z kilkoma kumplami sieć (cienki ethernet) pod W95
>i chcielibyśmy podłączyć gościa który mieszka 500m od nas
>Niestety nie ma jak puścić kabla i chciałbym się dowiedzieć
>czy istnieje możliwość zastąpienia tego odcinka przewodu
>przez połączenie radiowe (bądź jakiekolwiek inne)
>Przy opisie urządzenia prosiłbym również o jakieś
>orientacyjne koszty

500m to zaden ethernet ci nie pojdzie - musisz po drodze miec jakis
malu routerek - ograniczeniem jest czas przelotu pakietu.

Radiowo predkosc chocby porownywalna z ethernetem - sam sprzetu nie
stworzysz raczej, profesjonalny to majatek a zezwolenia i tak nie
dostaniesz (a moze chcesz wukupic zezwolenie na radiolinie? Jedyne
kilkadziesiat milionow rocznie za przeslo!).
A jak ci ktos bedzie opowiadal o polaczeniu przez CB czy innym takim
wynalazkiem, to nie protestuj! Wariatom nalezy przytakiwac, czort wie,
niebespieczni sie stana jak sie z takimi nie zgodzic? Predkosci
uzyskane ta metoda bylyby GORSZE jak przez telefon!

Darek