Re: Caviar vs Fujitsu

Autor: Robert Dubas (rds_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 29 Oct 1997 - 22:27:33 MET

Nie wiem jak Caviary ale z Seagate dla IDE to polecam TYLKO medalist pro
same medalist sa kilaste. mialem medalist 2,1gb i wymieniali mi go 3
razy. co 4-5 mies. pojawialy sie bad-sectory.
poza tym dyski medalist sa okroooopnie wolne. (ten 2,1gb chodzil nieco
szybciej niz caviar 540mb)

--
:  Robert Dubas         IRC: rds , ICQ: 4380453 ---------