Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: milosz danielewski (mdaniel_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 26 Oct 1997 - 15:55:49 MET

On Sat, 25 Oct 1997 21:41:16 GMT, lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw
Lis) wrote:

>Chodzilo mi o skutki zbyt solidnej roboty :-)
>
>Z tymi 5 latami ... to kij ma dwa konce. Produkt, owszem, ma sie
>popsuc za piec lat, ale przez 4.5roku nie powinien niepokoic serwisu
>:-).
>
>A owe "5 lat" jest tak dobrane zeby klient pomyslal "to byl dobry
>towar, nie psul sie AZ przez piec lat".
>W koncu nie po to psulismy towar zeby teraz klient kupil gdzie indziej
>:-).

 Z komputerami jest jeszcze inaczej - same z siebie sie nie psuja, ale
wymagania oprogramowania co do sprzetu rosna nieproporcjonalnie szybko
do jakosci softu. W efekcie sprzet sie nie psuje a trzeba go wymieniac
jeszcze czesciej...

milosz danielewski