Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 27 Oct 1997 - 23:47:26 MET

Dnia Sat, 25 Oct 1997 21:41:16 GMT, Jaroslaw Lis napisał(a):

>A owe "5 lat" jest tak dobrane zeby klient pomyslal "to byl dobry
>towar, nie psul sie AZ przez piec lat".

Oj, tak... Może to bardzo off-topic, ale przypomniało mi to historię z
butami narciarskimi... Miałem ja sobie takie fajne, porządne (jak na tamte
czasy) szwedzkie buty narciarskie kupione z drugiej ręki. No i pewnego
pięknego dnia w Zakopanem, podczas któregoś tam spokojnego zjazdu z
łagodniutkiej górki okazało się, że podczas tego zjazdu oba buty pękły w
identyczny sposób. Czyżby ktoś to zaplanował?
Nowych butów tej firmy nie kupiłem, bo nie mogłem znaleźć :)

Pozdrówka,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787|
|mailto:joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ |