NETYKIETA - ZAWRACANIE GLOWY

Autor: Wookie (wookie_at_hsn.com.pl)
Data: Fri 24 Oct 1997 - 21:07:54 MET DST

Łukasz Bajoński wrote:

> "ggfg" <fgf?@dsd.com> napisał(a):
>
> /> zgadzam się z tobą
>
> Na mojej stronie znajdziesz netykietę ...

Ja nie wiem, czemu niektorzy tak przytaczaja te glupia >netykiete<.
Przez
dlugi czas w ogole nie wiedzialem co to jest, az w koncu poszukalem
sobie i znalazlem doslownie w 2-3 miejscach. Wszystkie znajdowaly sie we
Wroclawiu oraz byly kopia tego samego tekstu. Wniosek z tego taki,
ze to jakis czlowiek co uwaza sie za
super madrego postanowil sie powymadrzac. A co to komu przeszkadza, ze
na przyklad cytuje sie cale listy, albo ze sygnatury maja wiecej niz 4
linijki.
Wystarczy tylko "przeciagnac" suwak mysza i w ulamku sekundy mozna
pomijac niechciane fragmenty, a jesli chodzi o czas odczytu dluzszych
listow, to roznica jest minimalna. Juz sama nazwa >NETYKIETA< brzmi
total-lamersko. Prawdopobnie miala sie ona kojarzyc z etyka, a mnie
kojarzy sie z etykieta (np. na worku kartofli, albo w listingu jakiegos
programu).

Podsumowujac, apeluje, abyscie dali sobie spokoj z ta lame-netykieta i
przestali sie czepiac takich pierdol jak np. dlugosc sygnatury.

Wookie