Re: Temperatura procesora

Autor: Patryk Sielski (solti_at_writeme.com)
Data: Sun 19 Oct 1997 - 00:11:09 MET DST

"Jacek M. Robak" <Marcinr_at_eskulap.am.lublin.pl> napisal, co nastepuje:

>Pozazdroscilem posiadaczom plyt ASUS TX97 i postanowilem tez miec informacje
>o temperaturze swojego procesora. W tym celu wykorzystalem elektroniczny
>termometr samochodowy z opcja pomiaru temperatury na zewnatrz. Troche
>oszlifowalem zewnatrzna sonde, tak aby sie zmiescila, posmarowalem silikonem
>i wlozylem miedzy blaszki radiatora. Przewod ma 3 metry wiec spokojnie
>starczy by termometr mogl lezec obok monitora. Ponadto po przestawieniu
>przelacznika mam tez temperature w pokoju.
>
>Jestem swiedomy, ze rozwiazanie takie ma jedna istotna wade! Podejrzewam, ze
> [...]
Kiedys mnie o tym uczyli (rezystancja cieplna, jakies W/K), a w
specyfikacji Pentium znalazlem jakies takie parametry, jak chcesz, to
moge looknac w notatki i udzielic Ci jakiejs sensownej odpowiedzi.
Patryk Sielski. Sopot. W wolnej chwili mailto:solti_at_polbox.com.
Jestem w trakcie zmiany mailera/news-readera. Prosze wiec o
wyrozumialosc i stanowcze domaganie sie odpowiedzi.
Ponizej moga mi doklejac reklame. ZIGNORUJ TO!