Re: Temperatura procesora

Autor: Przemyslaw Adamski (padamski_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 21 Oct 1997 - 19:14:21 MET DST

At 04:31 PM 10/16/97 +0200, you wrote:

>Mam pytanie do ludzi, ktorzy mierza temperature procesora bardziej pewnym
>sposobem:
>Jaka jest temperatura Intel P200 MMX nie podkreconego w stanie spoczynku i w
>trakcie b. intensywnej pracy.
>- Jacek Marcin Robak -

Mam Asusa TX97E i procesor Intel P200 MMX (sam na niego zapracowalem ;>>>).
Zaraz po wlaczeniu komputera temperatura procesora wynosi ok. 43 oC
natomiast jak troche pochodzi to ma 53 oC. Tak jest przy czestotliwosci
taktowania 3x66MHz (plyte i procek kupilem w ostatnia niedziele i ustawilem
na poczatku zgodnie z zaleceniami instrukcji - nie jestem pewny czy moj
procek to nie szlif. Po podkreceniu do 3x75Mhz temperatura pracy nie
zmienila sie. Bede probowal nastepnie 3x83MHz ale na razie nie bardzo mam
czas. Jezeli ktos mam plyte Asusa z pomiarem temperatury procka to niech sie
podzieli informacjami na temat temperaturki przy roznych ustawieniach
czestotliwosci taktowania CPU.

Czesc!
        Przemyslaw Adamski <padamski_at_friko.onet.pl>