Re: Internetowe klamstwa w GW

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 27 Aug 1997 - 11:04:22 MET DST

Jaroslaw Zielinski <jz_at_okonet.com.pl> wrote:

>Widzisz, dodatki komputerowe GW chetnie publikuja teksty ludzi z
>zewnatrz i jesli chcesz napisac ciekawy artykul o Unix-ie/Linux-ie albo
>chociaz o Internecie ze screenshotem z X-Windows - to mozesz to zrobic.
>Autorzy GW dlatego pisza o Windows, ze wlasnie na tym systemie i
>oprogramowaniu do niego sie znaja.

skoro tylko na tym sie znaja, wiec jakim prawem zabieraja glos
w sprawie systemow w internecie jako calosci ? w ten sposob sie osmieszaja.

>A Microsoft? Moze po prostu ma dobry serwis informacyjny w Polsce i
>sporo tu robi?

nie tyle informacyjny co reklamowy. bo jesli chodzi o usuwanie usterek,
to z tym jest nad wyraz ciezko.

>Wyciagasz zbyt pochopne wnioski. Jest to to pewnie jakas krotka notka
>zbudowana w oparciu o informacje agencyjne z Reutrea czy PAP albo
>informacje prasowe.

faktycznie. moj wniosek jest bardzo pochopny. niestety z zewnatrz
tak to wyglada, jesli sie w kolko walkuje wyzszosc tylko jednego.
i to bez zasiegniecia opinii srodowisk niezaleznych.

>A czy jestes pewien, ze byla bledna? Moze chodzilo o rynek intranetowy?
>Moglbym to sprawdzic, gdybym znal tytul dodatku i date ukazania sie
>tekstu.

>Jaroslaw Zielinski

z tego co wiem, to microsoft kroluje w malych intranetowych sieciach.
w duzych jego szanse sa nikle, ze wzgledu na niska wydajnosc systemow
microsoftu. ktora to wydajnosc trzeba nadrabiac zakupami drogiegi
superszybkiego osprzetu.

>PS. Naprawde zachecam do pisania do GW o Unix-ie i Linux-ie. Jak ktos mi
>da tekst, to sam go zaniose do redaktora wkladki warszawskiej i postaram
>sie go namowic na opublikowanie go (Uwaga: dobry kolorowy screenshoot
>zwieksza szanse o 50%, dwa - o 75%), nawet w najblizszy wtorek.

w zasadzie tak sie zastanawiam, czy nie warto by zrobic przedruku
coniektorych artykulow z LinuxPLUS.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |