Re: Internetowe klamstwa w GW

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_okonet.com.pl)
Data: Wed 27 Aug 1997 - 08:55:41 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:

> [...]

Widzisz, dodatki komputerowe GW chetnie publikuja teksty ludzi z
zewnatrz i jesli chcesz napisac ciekawy artykul o Unix-ie/Linux-ie albo
chociaz o Internecie ze screenshotem z X-Windows - to mozesz to zrobic.
Autorzy GW dlatego pisza o Windows, ze wlasnie na tym systemie i
oprogramowaniu do niego sie znaja.

A Microsoft? Moze po prostu ma dobry serwis informacyjny w Polsce i
sporo tu robi? Ja dostaje prawie dokladnie taka sama porcje informacji z
MS co redakcja GW (z wyjatkiem dyskow CD, ktore ciezko jest wyslac przez
Internet) i naprawde to, co sie ukazuje w prasie, to wierzcholek gory
lodowej.

> Pewnie dostali w lape, to i reklamuja majkrofony na prawo i lewo.

Wyciagasz zbyt pochopne wnioski. Jest to to pewnie jakas krotka notka
zbudowana w oparciu o informacje agencyjne z Reutrea czy PAP albo
informacje prasowe.

> skoro prowadza profesjonalna gazete (jak sami podkreslaja), to wypadaloby
> by w nastepnym numerze zdementowali te informacje.

A czy jestes pewien, ze byla bledna? Moze chodzilo o rynek intranetowy?
Moglbym to sprawdzic, gdybym znal tytul dodatku i date ukazania sie
tekstu.

Jaroslaw Zielinski
http://winter.it.com.pl/ - Wiadomosci Internetowe
http://www.wybory97.pl/ - Wybory97.pl

PS. Naprawde zachecam do pisania do GW o Unix-ie i Linux-ie. Jak ktos mi
da tekst, to sam go zaniose do redaktora wkladki warszawskiej i postaram
sie go namowic na opublikowanie go (Uwaga: dobry kolorowy screenshoot
zwieksza szanse o 50%, dwa - o 75%), nawet w najblizszy wtorek.