Re: Narzekania na serwis HP

Autor: Jan Dubiec (alx_at_rdp.asi.alcatel.es)
Data: Wed 27 Aug 1997 - 11:33:52 MET DST


On 27 Aug 1997 10:47:54 +0200, Michal Jankowski <michalj_at_fuw.edu.pl>
wrote:
[.....]
>> Formalnie nic serwisowi HP nie można zarzucić - mechanika była
>> rzeczywiście uszkodzona.
>
>Nawet wymiana CALEJ mechaniki nie powinna kosztowac wiecej, niz NOWA
>drukarka...
Jasne, tak powinno być. Ale u HP tak nie jest. Ich filozofia to chyba
"sprzedać i zapomnieć", a jak klient będzie chciał naprawić drukarkę
po gwarancji, to się go wystraszy ceną, a jak się zdecyduje na
naprawę, no to cóż, dobra nasza (tzn. HP) - zarobimy tyle co przy
sprzedaży nowej drukarki. Zaznaczam, że nie chciałem podważyć jakości
drukarek HP, a jedynie jakość serwisu tej firmy.
Pozdrowienia,
/J.D.
       __ _ __ __
      / / ____ _ _____ (_) ___ / /__ / / Jan Dubiec
 __ / / / __ `/ / ___/ / / / _ \ / //_/ / / Alcatel Polska S.A.
/ /_/ / / /_/ / (__ ) / / / __// ,< /_/ CAE Tools Departament
\____/ \__,_/ /____/ /_/ \___//_/|_| (_) mailto:alx_at_rdp.asi.alcatel.es



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:18:57 MET DST