Re: Internetowe klamstwa w GW

Autor: maciejp_at_uci.agh.edu.pl
Data: Sat 30 Aug 1997 - 07:27:53 MET DST

In pl.comp.os.linux Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:
> [...]

Ech, kolejny off-topik ...
Ja jestem tylko ciekwy czy jak by któś napisał taki artykulik do tej
GW że "Linux podbija rynek - XXXXXXX instalacji ..." przy czym XXX byłaby liczbą totalnie wyssaną z palca - ba, może nawet nieprawdziwą i jeszcze "stabilność jest XXXX razy wyższa niż w produktach ..." - to czy jeśli text byłby merytorycznie mającey sens - a 'X-y' wyssane z palce - to GW to wydrukuje/nie wydrukuje/wytnie pare 0 od końca/coś/coś ... ?
Ma ktoś doświadczenia z takim textem - który oczywiście nie jest txt o M$fuj :)
Pzr.
-->k