Internetowe klamstwa w GW: Zapomnijcie o Uniksie w Internecie

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 27 Aug 1997 - 07:41:25 MET DST

Jan Rychter <jwr_at_icm.edu.pl> wrote:
> Artur> "Zapomnijcie o Uniksie w Internecie. Rzadzi tu juz Windows
> Artur> NT..." Co wy na to? Taki tekst pojawil sie w dzisiejszym
> Artur> doatku komputerowym do "Wyborczej".
>
>W moim dodatku tego nie było (Warszawa), albo nie znalazłem. Niestety
>jednak zauważyłem, że dodatek ten staje się jedną wielką reklamą pewnej
>firmy.

Pewnie dostali w lape, to i reklamuja majkrofony na prawo i lewo.
skoro prowadza profesjonalna gazete (jak sami podkreslaja), to wypadaloby
by w nastepnym numerze zdementowali te informacje. ale pewnie
tak bardzo te dziennikarzyny sa w sobie zadufani, ze nie przyznaja sie
do rozpowszechniania klamliwych informacji.

krotko mowiac, GW klamie w dodatku internetowym.
rzuca to niemily cien takze na sama gazete. bo skad ja moge wiedziec
czy sama gazeta nie klamie, skoro w dodatku podaje oszczerstwa ?

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |