Czy male firmy to koniecznie oszusci????

Autor: stach_at_amk.rmnet.it
Data: Mon 11 Aug 1997 - 17:37:35 MET DST

On 1997-08-09 lewando said:
>Jezeli idzie o ceny, to wlasnie mamy kilenta ktory UPARL sie ze TO
>ma chodzic pod AIX na komputerach IBM. Mocujemy sie z TYM od dwoch
>miesiecy. Wykon?...
[]
>Nie tam zeby nam nie zalezalo, albo co. Klient placi 7 cyfrowa sume
>jak sie uda. Mamy silna motywacje. Jak rowniez znakomitych ekspertow
[]
>P.S. To ma byc serwer (bardzo specjalizowany). Jak sie AIXa zapusci
>wieczorem, to rano jest padly. Czarny ekran, trzeba rebutnac.
>Podnoszenie trwa pol godziny. NT chodzi u klientow miesiacami bez
>zadnej interwencji.

A nie przyszlo Ci do glowy ze cos jest nie tak ze
sprzetem skoro nie moze przetrzymac do rana?
HOST'y MDOS'a tez chodza miesiacami jak sprzet
jest sprawny tylko ja zanim zainstaluje system
sprawdzam na ile sie da sprzet...
Mam na dniach dostac pod opieke HOST'a IBM z AIX'em
i po Twoich wypowiedziach wydaje sie, ze bede mial
klopoty :-)))
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:stach_at_amk.rmnet.it 22-24 CET
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

`[1;30;42mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive