Re: Czy male firmy to koniecznie oszusci????

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Tue 12 Aug 1997 - 01:15:06 MET DST

stach_at_amk.rmnet.it wrote:

>On 1997-08-09 lewando said:
>

>A nie przyszlo Ci do glowy ze cos jest nie tak ze
>sprzetem skoro nie moze przetrzymac do rana?
>HOST'y MDOS'a tez chodza miesiacami jak sprzet
>jest sprawny tylko ja zanim zainstaluje system
>sprawdzam na ile sie da sprzet...

No dobrze, ald CO chodzi na tych hostach?... Clipper?
Dibejz 4? Hosty z NT tez chodza miesiacami...

>Mam na dniach dostac pod opieke HOST'a IBM z AIX'em
>i po Twoich wypowiedziach wydaje sie, ze bede mial
>klopoty :-)))

AIX i IBM jest OK jak sie puscza w miare standardowe aplikacje.
Niestety, nasza nie jest standardowa, dosyc duza (kazdy z procesow
potrzebuje ponad 40MB zeby chodzil) i wieloprocesorowa. Wtedy konczy
sie zabawa, a zaczynaja sie schody...

Jezeli nie bedziesz robil zadnych ekscesow, ani nie wymagal
nadzwyczajnej sprawnosci, to bedzie OK.

A.L.