Czy male firmy... - co za idiotyczny subject?

Autor: stach_at_amk.rmnet.it
Data: Mon 11 Aug 1997 - 17:38:49 MET DST

On 1997-08-09 lewando said:
>QNX?

>Nie wiem, bo pod ww. nie chodzi VisualAge i Distributed Smalltalk...
>Nie chodzi rowniez Oracle. Natomiast za zabawe samym systemem
>operacyjnym, nawet najlepszym, malo kto placi...

Jasne, ale jak firma nie potrzebuje tych wynalazkow
bo zadowala sie 16-20 terminalami i ma oprogramowanie
w trybie znakowym to nie ma lepszego systemu jak
Multiuser DOS. A wiesz ile jest w Polsce takich firm?
A wiesz co im sie wciska?
Szkoda gadac skoro moda goruje nad chlodna kalkulacja ...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:stach_at_amk.rmnet.it 22-24 CET
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

`[1;32;40mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive