Re: Czy male firmy to koniecznie oszusci????

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Sat 09 Aug 1997 - 22:24:57 MET DST

Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>za jeszcze nizsza cene mozna wydajnosc samej sieci podniesc czterokrotnie.
>po prostu nie kupujac windowsa :) o innych zaletach nie wspominajac.

Jezeli idzie o ceny, to wlasnie mamy kilenta ktory UPARL sie ze TO ma
chodzic pod AIX na komputerach IBM. Mocujemy sie z TYM od dwoch
miesiecy. Wykon?...

Gateway PentiumPro 200, 128 MB pamieci + NT. Koszt - $5000
Rezultat: 1 tranzakcja 2.8 sekondy

IBM - cos tam na PowerPC, 512 MB pamieci + AIX, koszt $70,000
Rezultat: 1 tranzakcja 32 sekundy.

Nie tam zeby nam nie zalezalo, albo co. Klient placi 7 cyfrowa sume
jak sie uda. Mamy silna motywacje. Jak rowniez znakomitych ekspertow
od UNIXA. No i nic...

Andrzej Lewandowski

P.S. To ma byc serwer (bardzo specjalizowany). Jak sie AIXa zapusci
wieczorem, to rano jest padly. Czarny ekran, trzeba rebutnac.
Podnoszenie trwa pol godziny. NT chodzi u klientow miesiacami bez
zadnej interwencji.