Grzegorz Szyszlo

Autor: Tomasz Stiller (kaszel_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 09 Aug 1997 - 03:37:50 MET DST

Witam szanownych kolegow
Odrazu zastrzegam ze tym postem niechcialem nikogo obrazic
a w szczegulnosci pana Grzegorza Sz.

Panie G. czy naprawde niema pan w pracy/domu
ciekawszych zajec jak pouczania userow z jakich
grup maja kozystac, tacy zdolowani ludzie
czesto chwytaja sie ostatniej deski ratunku "Peceta".
Mali ludkowie (bez obrazy) chcac sie pochwalic
swoim dzielem, jakiej kolwiek masci by ono bylo
kozystaja wlasnie z tej grupy, poniewasz jest to
najwieksza grupa tego rodzaju w polsce i ich dzielo
ma szanse ujrzec DUZO ludzi.
Niewiem czy pan zauwarzyl ale pecet jest okresleniem
dosc ogolnym, odnoszacym sie do wielu zagadnien
zwiazanych z tymze popularnym kompem.
Wiec jezeli user x ma klopoty z programem y
dla PECETA to kozysta z tej wlasni grupy,
lub jesli user z splodzil wlasnie strone WWW
poswiecona PECETOWI to reklamuje ja w tejze grupie,
mimo ze sa grupy poswiecone konkretnym zagadnienia.
Ja tez lubie pozadek ale nieprzeskadza mi jesli od czasu
do czasu jakis gostek zapyta sie o np WinNT or
osadzenie jego strony www - poprostu nieodpowiadam
na tenaty na ktorych sie nieznam, coraz bardziej jednak
denerwoja mnie pana listy typu masz do tego grupe xxxx
albo to nie ta grupa
nich pan mie niemusza do postawienia filterka na pana
listy

PS
he he.... pewnie jest grupa skarg i zazalen co

serdecznie pozdrawiam
| Tomasz Stiller |
| E-Mail kaszel_at_priv.onet.pl |
| http:// Under-Construction |