Re: Grzegorz Szyszlo

Autor: Leszek Chwaliński (humansoft_at_radom.top.pl)
Data: Wed 13 Aug 1997 - 03:03:06 MET DST

Tomasz Stiller <kaszel_at_priv.onet.pl> napisał(a) w artykule <5sghke$b5d$1_at_bit.onet.pl>...
> Witam szanownych kolegow
> Odrazu zastrzegam ze tym postem niechcialem nikogo obrazic
> a w szczegolnosci pana Grzegorza Sz.
>
> Panie G. czy naprawde niema pan w pracy/domu
> ciekawszych zajec jak pouczania userow z jakich
> grup maja kozystac, tacy zdolowani ludzie
> czesto chwytaja sie ostatniej deski ratunku "Peceta".
Witam wszystkich dyskutantow na temat Pana G.Sz.
Chcialbym podzielic sie z Wami moimi odczuciami po przeczytaniu wszystkich postow na w/w temat.
A wiec grupy dyskusyjne to calkiem nowa dla mnie dziedzina, ale w ciagu dwoch miesiecy zdolalem juz ja troche poznac. Gdy pierwszy raz zaczalem czytac listy i trafilem na Pana G. opierniczajacego jakiegos nowicjusza za troche spamu, o malo nie wpedzil mnie on w kompleks nizszosci! Bardzo podobala mi sie ta grupa, wiele moglem sie nauczyc, chcialem o cos zapytac i.... nie zapytalem tylko dlatego, ze balem sie osmieszyć. (Trzeba pamietac, ze ksiazek na temat grup po prostu nie ma!) W zwiazku z powyzszym chcialbym zapytac:
1 - Czy to jest grupa WYLACZNIE dla Fachowcow (lub ludzi uwazajacych sie za takich)? To moze zmienic nazwe tej grupy na np. FACHMAN - NOWICJUSZE WON!
Wowczas z pewnoscia nie zajrzalbym do to takiej grupy snobow, a juz napewno nic bym do nich nie napisal.
Z drugiej strony, gdy widze w tej grupie tematy typu "test" - to tez zaczyna mnie to denerwowac, ale pamietam, ze nie od razu (pewnie niezbyt dokladnie czytalem liste grup dyskusyjnych) zobaczylem, ze jest taka specjalna grupa przeznaczona do testowania. Chyba wiec przypadek sprawil, ze sam nie wyslalem na ta grupe jakiegos testu!
2 - (pytanie do FACHOWCOW, zeby ich w przyszlosci nie denerwowac) Czy pozwolicie pisac z uzyciem polskich krzaczkow (dla mnie pisanie bez nich jest bardzo upierdliwe!)
Aby nie zniechecac raczkujacych w tej dziedzinie moze przydaloby sie wydrukowac jakes FAQ np. w CHIPie (temat dla redaktorow tego pisma, ktorzy pewnie tez nas czytają) Z autopsji wiem, ze zanim taki poczatkujacy zawodnik przeczyta FAQ na grupie to zdazy juz wyslac troche spamu...
Podsumowujac: wiecej wyrozumialosci dla tych ktorzy pierwszy raz...
Pozdrawiam wszystkich
Leszek Chwaliński
humansoft_at_radom.top.pl