Re: Grzegorz Szyszlo

Autor: Bogdan Mosny (bmosny_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 09 Aug 1997 - 12:52:02 MET DST

Tomasz Stiller (kaszel_at_priv.onet.pl) wrote:
: Witam szanownych kolegow
: Odrazu zastrzegam ze tym postem niechcialem nikogo obrazic
: a w szczegulnosci pana Grzegorza Sz.
:
: ..............
: Mali ludkowie (bez obrazy) chcac sie pochwalic
: swoim dzielem, jakiej kolwiek masci by ono bylo
: kozystaja wlasnie z tej grupy, poniewasz jest to
: najwieksza grupa tego rodzaju w polsce i ich dzielo
: ma szanse ujrzec DUZO ludzi.
: Niewiem czy pan zauwarzyl ale pecet jest okresleniem
: dosc ogolnym, odnoszacym sie do wielu zagadnien
: zwiazanych z tymze popularnym kompem.
: Wiec jezeli user x ma klopoty z programem y
: dla PECETA to kozysta z tej wlasni grupy,
: lub jesli user z splodzil wlasnie strone WWW
: poswiecona PECETOWI to reklamuje ja w tejze grupie,
: mimo ze sa grupy poswiecone konkretnym zagadnienia.
:
:
: PS
: he he.... pewnie jest grupa skarg i zazalen co

ano jest...

: serdecznie pozdrawiam
: /==============================\
: | Tomasz Stiller |
: | --------------------- |

Czytajac ten post po raz pierwszy nie chcialem go komentowac, bo
jest calkiem rozsadny, ale czytam kolejne listy:

"Bardzo potrzebuje czcionki... .Arial jest dla mnie zbyt brzytki"
albo
"Co sadzicie o mojej stronie, jak wam sie podobaja te ramki?"

Kiedys to z Peceta pomijalem co 10 post, a teraz co 10 czytam.
Uwagi p. Grzegorza nie sa pewno zbyt mile, ale mogliby sie ludzie
jakiegos porzadku nauczyc. Gdyby jeszcze nie bylo odpowiednich
grup, ale po to wlasnie zostaly powolane by tam pisac.

                                                 Bogdan