Re: Grzegorz Szyszlo

Autor: Daniel (salv_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 11 Aug 1997 - 02:20:58 MET DST

Grzegorza von Sz. (aby sie cieszyl) juz niejeden chcial z tej listy usunac!
Mnie takze pouczal co do kierunku-listy moich pytan.
Wyrazil sie bezposrednio, ze zrobil to po to aby mnie zdenerwowac.
Szkoda ze ktos w jego miescie nie moze czlowiekowi wytlumaczyc
w ludzki i tym podobne sposob, wazne aby podzialalo!
A moze majc tyle roznych crack'ow ktos podziala na liste crackiem choc raz
w potrzebnym sensie i...

Rafal

e-mail: datex_at_bci.krakow.pl