Re: Grzegorz Szyszlo

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 09 Aug 1997 - 10:02:47 MET DST

"Tomasz Stiller" <kaszel_at_priv.onet.pl> wrote:
>Witam szanownych kolegow
>Odrazu zastrzegam ze tym postem niechcialem nikogo obrazic
>a w szczegulnosci pana Grzegorza Sz.
>
>Panie G. czy naprawde niema pan w pracy/domu
>ciekawszych zajec jak pouczania userow z jakich
>grup maja kozystac,

pomyliles grupy. ta wypowiedz nadaje sie na news:pl.pregierz

ps: hehehe :)))))

>tacy zdolowani ludzie
>czesto chwytaja sie ostatniej deski ratunku "Peceta".

toz wlasnie im uswiadamiam, ze to nie jest ich ostatnia deska.
za czarno to widzisz.

>Mali ludkowie (bez obrazy) chcac sie pochwalic
>swoim dzielem, jakiej kolwiek masci by ono bylo
>kozystaja wlasnie z tej grupy, poniewasz jest to
>najwieksza grupa tego rodzaju w polsce i ich dzielo
>ma szanse ujrzec DUZO ludzi.

tak a propo, dyskusja na temat podzialu peceta w toku.
grupa news:pl.news.nowe-grupy

>Niewiem czy pan zauwarzyl ale pecet jest okresleniem
>dosc ogolnym, odnoszacym sie do wielu zagadnien
>zwiazanych z tymze popularnym kompem.

oczywiscie. na tyle ogolnym, by tu pakowac rzeczy nie mieszczace
sie w tematyce innych grup. w szczegolnosci, sprawy sprzetowe wylacznie
tutaj. nigdzie indziej. tak samo dos'owcy nie maja miejsca, i tu tez jest
ich miejsce.

>Wiec jezeli user x ma klopoty z programem y
>dla PECETA to kozysta z tej wlasni grupy,

jesli to jest program pod windowsa, do tego sa stosowne grupy. a zwykle
problemy dotycza programow windowsowych.

>lub jesli user z splodzil wlasnie strone WWW
>poswiecona PECETOWI to reklamuje ja w tejze grupie,

piszac tekst w stylu "sprawdzcie jak to u waz wyglada" ? do tego tez
jest stosowna grupa.

>mimo ze sa grupy poswiecone konkretnym zagadnienia.

i dlatego namawiam by z tych grup korzystac. to ze ludzie wysylaja akurat
tutaj nie wynika ze zlosliwosci, checi pisania czegokolwiek itp.
zwykle wynika z prozaicznej przyczyny.... niewiedzy. wiec czemu
tej wiedzy nie udostepnic ludziom ktorzy chca wiedziec ?

>Ja tez lubie pozadek ale nieprzeskadza mi jesli od czasu
>do czasu jakis gostek zapyta sie o np WinNT or
>osadzenie jego strony www - poprostu nieodpowiadam
>na tenaty na ktorych sie nieznam, coraz bardziej jednak
>denerwoja mnie pana listy typu masz do tego grupe xxxx
>albo to nie ta grupa

no coz. na zbyt wysoki poziom adrenaliny, pomaga ....... brom :)
gwarantuje ze to spowoduje, ze bedzie pan czytal moje listy z nieco
wiekszego dystansu, co z pewnoscia zaoszczedzi zdenerwowania,
czego z calego serca zycze

ps: chociaz akurat brom moze przyniesc zdenerwowanie w innej kwestii :))

>nich pan mie niemusza do postawienia filterka na pana
>listy

przeciez nie zmuszam.

>PS
>he he.... pewnie jest grupa skarg i zazalen co

jeszcze takowa nie powstala. ale jest grupa do pietnowania. nazywa
sie pregierz :) adres podalem gdzies powyzej :)))

>serdecznie pozdrawiam
>| Tomasz Stiller |

takze pozdrawiam.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |