Re: Olewanie klienta

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 17 Jun 1997 - 10:29:36 MET DST

Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
> [...]
>taki ze trzeba kazde zeznanie kreslic dlugopisem i kwote wpisywac recznie.
>Podany przyklad jest jednym z kilku niedociagniec.
>2. Poniewaz jest to blad dosc powazny ( zeznania wygladaja bardzo
>nieszczegolnie - cale pokreslane :) ) pani dzwoni do CDN, aby poinformowac
>ich o zaistnialym problemie.
>3. Pan odbierajacy telefon niestety nie wygralby teleturnieju na
>najsympatyczniejszego informatyka roku i daje do zrozumienia, ze g... go
>obchodzi ten blad a poza tym wszystko powinno byc zalatwiane przez firme
>komputerowa, w ktorej ten program byl kupiony, a nie przez dzwonienie

ale problem. trzeba dac ogloszenie do gazety ze taka a taka firma
ma w takim a takim programie blad, i potem trzeba o tym ogloszeiu
poinformowac autora. wazna rzecz. trzeba miec pod reka
kogos znajacego sie na komputerach, by gdzies w zacisznym miejscu,
najlepiej w dwoch kopiach na dyskietkach zrobil backup i schowal
do sejfu. tak ze jak przyjda naprawic, zeby potem nie wykrecali
kota ogonem, ze wersja byla caly czas prawidlowa.

>4. Teraz nastepuje akcja dywersyjna - pan mily zostaje zaskoczony
>stwierdzeniem, ze skoro tak, to dzialalnosc ksiegowa bedzie prowadzona tak
>jak jest a wszelkie koszty poniesione w zwiazku z bledem w programie uisci
>firma CDN.

i slusznie.

>Ale to nie koniec - efekt jest taki, ze z kazdym nastepnym wykrytym bledem
>sytuacja sie powtarza

moze jednak trzeba zmienic autora ? bo jak burczy na ewidentne
bledy, i widzial wydruki wykonane z jego programu to nie ma co sie
ogladac na kogos takiego.

--
         /=====\__/====/  http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ |