ilosc softu: Szybkie dyski

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 16 Jun 1997 - 14:07:01 MET DST

msokol_at_polbox.pl (Marek Sokol) wrote:

>sprobuj oszacowac ilosc dostepnego oprogramowania pod w95 i pod os/2.
>chodzi mi wylacznie o oprogramowanie dedykowane do systemu (nie wliczaj
>softu dzialajacego pod emulacja windows ..).
>niestety, grzegorzu, liczby sa nieublagane ...

nie wliczam. wezmy dla przykladu oprogramowanie do edycji grafik rastrowych.
na winde, nie liczac podwersji, takich programow jest chbya ze 20.
tyle ze te mniejsze maja podzbior funkcji tych wiekszych.
wiec co z tego ze tych programow jest taka ilosc ?
dla os/2 takich programow jest chyba 3, tzn. te o ktorych wiem.
jakos nie zauwazylem by byly one mniej funkcjonalne.
wiec co tu jest taka nieublagana liczba ? ilosc codziennych zawieszen ?

jesli chodzi o soft do obslugi internetu, to w przypadku obydwu
systemow (tzn. systemu i atrapy) sprawa przedstawia sie bardzo
podobnie. tyle ze w OS/2 mam cos, czego nie maja windziarze - stabilnosc.

>mozesz jeszcze poqsic sie o szcunek ilosci dostepnego, na popularnych
>serwerkach, shareware'u pod w95 i os/2. wyniki porownaj.
>komentarz jak wyzej.

jak juz sie czepiasz liczb. ile jest ludzi, a ile jest much. czy to znaczy
ze muchy rzadza swiatem ? odnies to do softu.

>btw: jesli znajdziesz program do obrobki obrazu dzialajacy pod os/2 z
>rowna efektywnoscia (i rownie funkcjonalny) co adobe photoshop, jutro
>komisyjnie instaluje os/2. program winien obslugiwac fitry photoshop'a.

przejrze gazety. powinienem jutro podac ci tytul.

>btw2: plynnosc przelaczania zadan w os'ie i doskonalosc multitaskingu mi
>wisi, poniewaz czlowiek z reguly jest w stanie i tak obsluzyc tylko
>jedno (w porywach dwa) zadanie. a jesli robi wiecej niz dwie rzczy na
>raz, to trzecia spartoli.

w tle sciagam pliki z internetu. albo inaczej.
sciagam newsy i poczte przez modem, i rownolegle je czytam.
nie musze czekac az sie sciagnie do konca by rozpoczac czytanie.

--
         /=====\__/====/  http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ |