Re: ilosc softu: Szybkie dyski

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Fri 20 Jun 1997 - 03:14:03 MET DST

On Mon, 16 Jun 1997 14:14:41 +0200 (CEST), Grzegorz Szyszlo wrote:

> [...]

prosze bardzo
na popularnych nmdu.edu czy cdrom.com
sam spis programow dlk OS/2 przekracza 500kB
ogolnie rzecz biorac sa to juz liczby ktore zarowno w przypadku OS/2
jak i w przypadku w95 przekroczyly ludzka mozliwosc samego tylko
OBEJRZENIA ich wszystkich, a co dopiero sprawdzenia ktory jest
dobry, ktory bardziej DLA MNIE odpowiedni. A na dodatek wsrod
shareware'u OSowego jest znacznie mniej badziewia bo za ten system
lapia sie glownie profesjonisci a nie klepacze VisulaBasic.

adobe photoshop nie ma.
ja uzywam Impos/2 i nie mam nawet pojecia czy Adobe PhotoShop
jest od niego lepszy, i wogole mnie to nie obchodzi.
Nawet polowy filtrow Impos'a nie znam wiec po cholere mi program
jeszcze bardziej profesjonalny? Mysle ze w tym wzgledzie sytuacja
niewiele rozni sie od tej w wordpprocesorach - 95% uzytkownikow
word'a uzywa 5% jego mozliwosci, w zupelnosci wystarczylby im
jeden z wielu sharewareowych wordprocesorow, ale oczywiscie
sila reklamy (i czesto - glupota szefow) powoduje ze uzywaja
tej cholernej wywalajacej sie kobyly.

Grego

p.s. a propos glupoty szefow. Dostalismy zalecenie z EWG
  do uzywania formatu Word'a. Szlag mnie omal nie trafil.
  Co za cholerny kretyn wyoslil to zalecenie?
  Jakim cholernym prawem ktos kto siedzi tam ZA MOJE PIENIADZE
  wybiera JAKIKOLWIEK standard proprietary?
  Jest tyle standardow otwartych ktore sie swietnie do tego
  celu nadaja, a tu jakis idiota zaleca standard Microsoftu
  i to w dodatku nie poprzedzajac tej decyzji negocjacjami z M$
  na temat jego jawnosci i zobowiazania do utrzymania kompatybilnosci
  wstecz. To jest praktyczne wymuszenie na wszystkich osobach
  wspolpracujacych z jakakolwiek komisja EWG (a jest ich znacznie
  wiecej niz samych urzedasow) zakupienia word'a i kazdego
  kolejnego upgrade'u.
  Mimo wszystko nie wierze w ordynarne przekupstwo,
  raczej to byl po prostu windziarz a nie cwaniak.

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi