Re: ilosc softu: Szybkie dyski

Autor: Marek Sokol (msokol_at_polbox.pl)
Data: Mon 16 Jun 1997 - 19:55:11 MET DST

On 16 Jun 1997 14:14:40 UTC, you wrote:

>nie wliczam. wezmy dla przykladu oprogramowanie do edycji grafik rastrowych.
>na winde, nie liczac podwersji, takich programow jest chbya ze 20.
>tyle ze te mniejsze maja podzbior funkcji tych wiekszych.
>wiec co z tego ze tych programow jest taka ilosc ?
>dla os/2 takich programow jest chyba 3, tzn. te o ktorych wiem.
>jakos nie zauwazylem by byly one mniej funkcjonalne.

dziekuje.
to ze na os'a jest soft nie zawieszajacy sie to dobrze. ale jest go
malo. mazliwosci ma duze. ok. ale mozliwosci wybowu m/dzy progamami
praktycznie nie ma. w w95 jak nie chcesz takiego kombajna jak adobe to
qpujesz cos tanszego z mniejszymi mozliwosciami. i tak masz duuuzo do
wyboru.
co do funkcjonalnosci - nie wypowiadam sie, bo nie uzywalem. a czy ty
moze uzywales w sposob staly (tak 10 godz/dobe przez dluugi czas
phoshopa ? a moze porownywales z os'owym softem?
jesli tego nie zrobiles, to wypowiedzi twoje (i moje) odnosnie
funkcjonalnosci takiego softu sa calkowicie bez sensu.

>wiec co tu jest taka nieublagana liczba ? ilosc codziennych zawieszen ?

nie. ilosc programow. w w95 masz wiecej mozliwosci wyboru m/dzy softem.

>jesli chodzi o soft do obslugi internetu, to w przypadku obydwu
>systemow (tzn. systemu i atrapy) sprawa przedstawia sie bardzo
>podobnie. tyle ze w OS/2 mam cos, czego nie maja windziarze - stabilnosc.

ja tez ja mam - na komputerze przy ktorym nie grzebie :=)
moze dlatego, ze nie instaluja driverow, wersji beta, wersji alfa,
wersji preview, wersji pre alfa i tak dalej. mam tam _tylko_ legalny
soft. i jakos nic sie nie wali.
ciekawe dlaczego ? a jestem windziarzem ....

>jak juz sie czepiasz liczb. ile jest ludzi, a ile jest much. czy to znaczy
>ze muchy rzadza swiatem ? odnies to do softu.

tyle ze muchy nie sa uzywane przez ludzi :=)
i co maja muchy do softu :=)
jesli pojdziemy takim tropem statystycy powinni kopac rowy drogi
grzegorzu ...

dalej prosze o taki szacunek. ma on gleboki sens - pozwala porownac
ilosc oprogramowania na ktore _kazdy_bez_wyjatku moze sobie pozwolic.
czyli jest to istotne.

>przejrze gazety. powinienem jutro podac ci tytul.

czekam. jesli jeszcze podasz mi ktore(liczba mnoga - ustalmy ze np. z 7
pracowni) pracownie poligraficzne go uzywaja, to nawet przeformatuje
jeden twardziel i postawie tam os'a

>w tle sciagam pliki z internetu. albo inaczej.
>sciagam newsy i poczte przez modem, i rownolegle je czytam.
>nie musze czekac az sie sciagnie do konca by rozpoczac czytanie.

i wedlug ciebie to jest plynnosc przelaczania zadan ? to moze agent.
a poza tym, czy to jest solidny argument ?
powtarzam - wiekszosc ludzi pracuje w sposob efektywny na jednym
zadaniu. tylko.
poza tym, chyba przy jednoczesnym sciaganiu poczty i czytsaniu newsow na
laczu komutowanym to chyba spowalnia ? myle sie ?

pozdrowka
marko
Marek Sokol phone:+4822347804
mailto:marko_at_lords.com mailto:msokol_at_polbox.pl
        mailto:msokol_at_cyberspace.org