Re: ilosc softu: Szybkie dyski

Autor: Marek Sokol (msokol_at_polbox.pl)
Data: Fri 20 Jun 1997 - 09:02:31 MET DST

On 20 Jun 1997 02:11:04 UTC, you wrote:
-=[ciach]=-
>adobe photoshop nie ma.

:'(

>ja uzywam Impos/2 i nie mam nawet pojecia czy Adobe PhotoShop
>jest od niego lepszy, i wogole mnie to nie obchodzi.
>Nawet polowy filtrow Impos'a nie znam wiec po cholere mi program
>jeszcze bardziej profesjonalny? Mysle ze w tym wzgledzie sytuacja

no wiesz ... zwroc uwage na delikatna roznice pomiedzy medianem
photoshopa i innym softem. oraz na roznice w wydajnosci.

>niewiele rozni sie od tej w wordpprocesorach - 95% uzytkownikow
>word'a uzywa 5% jego mozliwosci, w zupelnosci wystarczylby im
>jeden z wielu sharewareowych wordprocesorow, ale oczywiscie
>sila reklamy (i czesto - glupota szefow) powoduje ze uzywaja
>tej cholernej wywalajacej sie kobyly.

byc moze. (u ciebie sie wywala ? word ?).

>Grego
>
>p.s. a propos glupoty szefow. Dostalismy zalecenie z EWG
> do uzywania formatu Word'a. Szlag mnie omal nie trafil.

buahahaha.... word gora ?

-=[ciach]=-
> Mimo wszystko nie wierze w ordynarne przekupstwo,
> raczej to byl po prostu windziarz a nie cwaniak.

a slyszales o demokracji ? wiekszosc ma racje :=)))

marko
Marek Sokol phone:+4822347804
mailto:marko_at_lords.com mailto:msokol_at_polbox.pl
        mailto:msokol_at_cyberspace.org