Re: Szybkie dyski (off topic)

Autor: Marek Sokol (msokol_at_polbox.pl)
Data: Mon 16 Jun 1997 - 13:46:37 MET DST

On 15 Jun 1997 18:10:16 UTC, you wrote:

>a to dziwne. chcesz moze namiar na graficzny news reader for OS/2 ?
>co ciekawe, jest on calkowicie napisany w skryptach. bazuje na
>wbudowanym w OS/2 jezyku REXX. chcesz namiar ?
>program specjalistyczny nie jest, tzn. dla ogolu, zas kazdy
>kto go sciagnie moze poprawiac ile wlezie.

namiaru nie chce, bo i po co ;=)
i tak nie zinstaluje :=)

sprobuj oszacowac ilosc dostepnego oprogramowania pod w95 i pod os/2.
chodzi mi wylacznie o oprogramowanie dedykowane do systemu (nie wliczaj
softu dzialajacego pod emulacja windows ..).
niestety, grzegorzu, liczby sa nieublagane ...

mozesz jeszcze poqsic sie o szcunek ilosci dostepnego, na popularnych
serwerkach, shareware'u pod w95 i os/2. wyniki porownaj.
komentarz jak wyzej.

btw: jesli znajdziesz program do obrobki obrazu dzialajacy pod os/2 z
rowna efektywnoscia (i rownie funkcjonalny) co adobe photoshop, jutro
komisyjnie instaluje os/2. program winien obslugiwac fitry photoshop'a.

btw2: plynnosc przelaczania zadan w os'ie i doskonalosc multitaskingu mi
wisi, poniewaz czlowiek z reguly jest w stanie i tak obsluzyc tylko
jedno (w porywach dwa) zadanie. a jesli robi wiecej niz dwie rzczy na
raz, to trzecia spartoli.

wnioski mozesz przekazac na liste :=)

pozdrowka
marko
Marek Sokol phone:+4822347804
mailto:marko_at_lords.com mailto:msokol_at_polbox.pl
        mailto:msokol_at_cyberspace.org