Re: Matrox Mistique i inne karty 3D.

Autor: Michał Witkowski (mick_at_kaszub.top.pl)
Data: Mon 02 Jun 1997 - 23:51:19 MET DST

On Mon, 02 Jun 1997 20:00:26 +0200, Grzesiek
<gregz_at_hades.itma.pwr.wroc.pl> wrote:

>Mam malutkie pytanko. Mianowicie czy karta Matrox Mistique jest warta
>swojej ceny? (ok. 500nzl). Odpowiedz chcialbym uslyszec od kogos kto ja
>posiada lub widzial jak dziala, a wczesniej meczyl sie na jakims
>tajwanskim dziadostwie.
Przed Mistiquiem mialem noname Virge'a i zdecydowanie polecam
Mystique. Warto wydac 500 zl, bo dostaje sie za to jedna z
najszybszych kart w 2D, dopracowane drivery (wlasnie sciagam juz chyba
czwarta wersje w ciagu 3 miesiecy, za kazdym razem osiagi pod Win95
rosna o pare procent), no i 3D... Voodoo to nie jest, ale w
odroznieniu od Virge'a widac jakies efekty.

>Nie jestem jakims nalogowym graczem 3D, ale od
>czasu do czasu... Slyszalem ze 3D pod W95 jest kiepskie.
Pod winda wszystko generalnie gorzej dziala :-)

>Natomiast interesuje mnie czy takie gry jak Tomb Rider, Quake, Duke
>Nukem (a wiec dzialajace pod DOS-em) zyskuja cos szczegolnego, np. czy
>mozna odpalic 640x480 na P150 i miec przyzwoite 30 fps?
Do TR jest patch i na P120, Myst. 2mb chodzi wyraznie lepiej niz
zwykla wersja. Quake'owi pomoze tylko Verite lub Voodoo, a Duke jest
szybki "sam z siebie" IMHO.

Michał Witkowski
mick_at_kaszub.top.pl