Matrox Mistique i inne karty 3D.

Autor: Grzesiek (gregz_at_hades.itma.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 02 Jun 1997 - 20:00:26 MET DST

Mam malutkie pytanko. Mianowicie czy karta Matrox Mistique jest warta
swojej ceny? (ok. 500nzl). Odpowiedz chcialbym uslyszec od kogos kto ja
posiada lub widzial jak dziala, a wczesniej meczyl sie na jakims
tajwanskim dziadostwie. Nie jestem jakims nalogowym graczem 3D, ale od
czasu do czasu... Slyszalem ze 3D pod W95 jest kiepskie.
Natomiast interesuje mnie czy takie gry jak Tomb Rider, Quake, Duke
Nukem (a wiec dzialajace pod DOS-em) zyskuja cos szczegolnego, np. czy
mozna odpalic 640x480 na P150 i miec przyzwoite 30 fps?
Sorry jezeli ten temat byl juz przerabiany, ale na liscie jestem raczej
rzadkim bywalcem.
Grzegorz Zapart
Wroclaw