Re: Matrox Mistique i inne karty 3D.

Autor: Wojciech Froelich (froelich_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 04 Jun 1997 - 10:34:18 MET DST

Grzesiek (gregz_at_hades.itma.pwr.wroc.pl) wrote:
: Mam malutkie pytanko. Mianowicie czy karta Matrox Mistique jest warta
: swojej ceny? (ok. 500nzl). Odpowiedz chcialbym uslyszec od kogos kto ja

Jest warta. I koniec, mozliwosc upgrade'u BIOSa ( nieze, co ? ), sterowniki
bardzo dopracowane.
: mozna odpalic 640x480 na P150 i miec przyzwoite 30 fps?

Do Tomb Raidera jest patch, ale trzeba miec oryginalny kompakt :)
Na www.matrox.com jest kilka demek roznych gier 3D pod DOS i wygldaja dosc
przyzwoicie. Co do Quake'a - uzywam WinQuake'a ( +DirectX oczywiscie ), co
na AMD K5 PR133 daje wynik 25 fps ( w okienku 640x480 ). Najberdziej
rozbawil mnie test Fox&Bear, ktoremu w niektorych trybach braknie cyferek do
wyswietlania ilosci klatek na sekunde. A najlepsza reklama jest zagrac w
dolaczane Destruction Derby 2, na kompie z 17-calowym monitorem i solidnymi
glosnikami. ( szkoda tylko, ze nie obslugujue joya )
Poza tym odswiezanie do 200 ( !!! ) Hz - ciekawe jaki monitor to wyciagnie w
640x480 ?
Ogolnie jestem bardzo zadowolony ( a widzialem klika Virge'ow u znajomych ).
Gadanie o braku kilku efektow jest przyslowiowym szukaniem dziury w calym.
        Wojtek

Wojciech Froelich                   |    snail-mail:
e-mail: froelich_at_phys.uni.torun.pl  |    ul.Tuwima 13/18
PGP signature w fingerze            |    87-100 Torun
nie odpisuje na ogonki              |    telefonu brak
M$ : Where do you want to go today ?
Me : Hey, what the hell are you doing with my car ?!!