ATX - czy warto?

Autor: Marek Konderski (mkonderski_at_supermedia.pl)
Data: Mon 02 Jun 1997 - 23:51:18 MET DST

czeka mnie zmiana plyty i obudowy, w zwiazku z tym zastanawiam sie
nad ATXem, teoretycznie znam wszystkie roznice miedzy baby-at a atx,
ale w praktyce nie mialem z tym do czynienia
kumpel mowi, ze to syf bo dmucha do srodka cieple powietrze i np.
dyskietki sie grzeja, mnie glownie zalezy, aby wiatrak sie wylaczal
jak sprzet stoi dlugo nieuzywany - docelowo w ogole nie bede wylaczal
kompa
jak ktos moglby podzielic sie swoimi doswiadczeniami bylbym bardzo
wdzieczny

--
Marek Konderski  mkonderski_at_supermedia.pl