News Robot i MIME

Autor: Ireneusz Makowski [RENE] (renemawi_at_polbox.com)
Data: Thu 15 May 1997 - 16:44:51 MET DST

Otrzymałem właśnie już po raz drugi pocztę od News Robota
w sprawie ogonków i MIME.
Czy wy też ? A jeśli tak co o tym sądzicie?
Po przejrzeniu właściwości news'ów kilku uczestników
grup oni również powinni byli dostać takie same mail'e.
Z mojej obserwacji wynika, że UUEncode i ogonki nie
gryzą się, przynajmniej na moim ekranie i dotyczy to zarówno
moich jak i cudzych news'ów wysłanych bez MIME, z ogonkami,
jako UUEncode.Co ciekawe znalazłem news w formacie MIME
z ISO-???? -? i był nieczytelny? O co tu chodzi ?
Tych co się na tym znają (ja nie , ja nie .. ja nie) zapraszam do
rozwinięcia wątku.
Dzięki z góry ,

MIME Laik.

--