Re: News Robot i MIME

Autor: Przemysław Kowalczyk (przemkow_at_polbox.com)
Data: Fri 16 May 1997 - 01:51:21 MET DST

Ireneusz Makowski [RENE] <renemawi_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<01bc613e$9ee362e0$ccb5ccc2_at_ppp>...
: Otrzymałem właśnie już po raz drugi pocztę od News Robota
: w sprawie ogonków i MIME.
: Czy wy też ? A jeśli tak co o tym sądzicie?
: Po przejrzeniu właściwości news'ów kilku uczestników
: grup oni również powinni byli dostać takie same mail'e.
: Z mojej obserwacji wynika, że UUEncode i ogonki nie
: gryzą się, przynajmniej na moim ekranie i dotyczy to zarówno
: moich jak i cudzych news'ów wysłanych bez MIME, z ogonkami,
: jako UUEncode.Co ciekawe znalazłem news w formacie MIME
: z ISO-???? -? i był nieczytelny? O co tu chodzi ?
: Tych co się na tym znają (ja nie , ja nie .. ja nie) zapraszam do
: rozwinięcia wątku.
: Dzięki z góry ,
:
Ja tez dostalem taki list, co ciekawa pisalem absolutnie bez jakichkolwiek
niestandrdowych znakow, nawet bez polskich ogonkow.
Moze program mu sie sypnal?

        Przem

--
Przemyslaw Kowalczyk