Re: News Robot i MIME

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Thu 15 May 1997 - 19:05:45 MET DST

At 16:57 97-05-15 +0200, you wrote:
>Otrzymałem właśnie już po raz drugi pocztę od News Robota
>w sprawie ogonków i MIME.

  Najwidoczniej miales polskie literki i brak informacji
  o kodowaniu polskich literek. Obejrzyj swoje postingi.
  kodowanie powinno byc 8bit albo MIME

>Czy wy też ? A jeśli tak co o tym sądzicie?

  My nie, bo albo nie piszemy z polskimi literkami
  albo jak piszemy to je kodujemy prawidlowo.

>Po przejrzeniu właściwości news'ów kilku uczestników
>grup oni również powinni byli dostać takie same mail'e.
>Z mojej obserwacji wynika, że UUEncode i ogonki nie
>gryzą się, przynajmniej na moim ekranie i dotyczy to zarówno

  Sprawdz na kilku innych programach.

>moich jak i cudzych news'ów wysłanych bez MIME, z ogonkami,
>jako UUEncode.Co ciekawe znalazłem news w formacie MIME
>z ISO-???? -? i był nieczytelny? O co tu chodzi ?

  Moze tam byl cytat z cudzego postingu kodowanego inaczej.

>Tych co się na tym znają (ja nie , ja nie .. ja nie) zapraszam do
>rozwinięcia wątku.

  Jak uwazasz ze masz racje to napisz do autora tego robota
  i popros go o poprawienie robota.

--
Romek