Re: News Robot i MIME

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Fri 16 May 1997 - 15:42:31 MET DST

Andrzej Olaczek <andol_at_aipsa.ita.pwr.wroc.pl> writes:

> Ja tez. Wczoraj dostalem dwa. Nigdy wczesniej mi sie to nie
> zdazylo. Co ciekawe, czepial sie do kodowania polskich
> znakow w moich postach, podczas gdy ja nigdy na newsach nie
> uzywam ogonkow...

Nawet w cytatach ? :)

> Trudno wyczuc. Dziwne jest to, ze czepiajacy sie nie wiadomo
> czego robot wysyla listy w ... quoted-printable :

Nie, w MIME 8bit. Tyle, ze jesli docelowa maszyna nie mowi,
ze moze cos takiego przyjac, to program wysylajacy poczte zamienia
to na Q-P (bo ma zreszta taki obowiazek). Jesli ktos ma mailer
z 8bit ESMTP (obslugujacy MIME), to dostanie jako 8bit.
Starsze mailery - Q-P.

--
Krzysztof Halasa