Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 26 Apr 1997 - 09:51:34 MET DST

On Fri, 25 Apr 1997 23:26:32 +0200, Andrzej Karpinski

>Mialem przez jakis czas nie zabierac glosu w tym temacie przysluchujac
>sie, bo i tak z tego nic nie wynika jak widac, ale tu mnie trafilo...
>Dell i HP takze stosuja w swoich komputerach dyski WD, nie bardzo
>rozumiem wiec, dlaczego u nich prawdopodobienstwo padu takowego dysku
>mialoby byc mniejsze...

Jakos nie spotkalem sie z narzekaniami posiadaczy Compaq na padanie
dyskow. Moze szczesliwy zbieg okolicznosci, a moze ... Compaq sprawe
wykryl wczesnie, i zmienil dostawce dyskow :-).

> No chyba ze w srodku sa Seagate, ktore seryjnie
>nie padaja, tylko zwrotow pojedynczych jest z grubsza tyle samo.

To zalezy - jak przyjezdzaja w sunach, to padaja. Jak przyjezdzaja
z gieldy, to nie :-).

>A co do zamowien za trzy miesiace - pisalismy o ASUSach, o utrzymywaniu
>po rok czsau tej samej linii produktow, ale widac to wszystko o kant

Linia linia, a ile miales wersji przez ostani rok?
I dlaczego jedna z nich niszczyla, nomen-omen - Caviary?

>Wymienilem pare firm (akurat
>nie chcialbym tutaj gloryfikowac swojej) - chociazby TCH, Selcom, Invar -
>ktore sa na tyle powazne, ze zapewnia Ci odpowiednio wysokiej jakosci

Powaga ma swoje odbicie w cenie :-). Compaq jest jeszcze bardziej
powazny, ... no i jeszcze bardziej sie to odbija :-).

>sprzet, powtarzalny, bez wzgledu na to czy kupujesz go 10 czy 50 czy od
>razu czy w odstepie polrocznym. A co do zasobu wiedzy supportu to smiem
>twierdzic, ze w TCH jest z tym dwa rzedy wielkosci lepiej niz w Dellu, HP
>itd...

W Dell Polska? Bo gdzies tam jednak w Dellu siedza prawdziwi fachowcy,
do ktorych problemy docieraja, analizuja je, zmieniaja projekt plyty,
itd... No coz - z Polski do USA droga daleka.

J.