Re: Problemy z Microsoft Internet Explorer 3.01 PL for Windows `95

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 26 Apr 1997 - 09:36:38 MET DST

radekp_at_usa.net (Radoslaw Poplawski) wrote:

>/>klamka_at_centrenet.on.ca wrote:
>[...]
>/>Jak to z windowsem. Skasuj wszystko, zainstaluj windows jeszcze raz
>/>i dopiero potem IE.
>
>Nic nie trzeba kasowac. Mozna zainstalowac NN3 (lub NN4).
>A propos widzialem NN4 w akcji (oczywiscie nie u siebie :) ),
>rewelacyjnie szybkie w porownaniu do NN3 (chodzi o wyswietlanie).

Ja tam nie zauwazylem zadnych roznic w szybkosci wyswietlania,
oczywiscie na unixach :))))) chociaz NN4 transmituje tak jakby szybciej.

>/>Ale jesli juz bedziesz kasowal, to warto abys pomyslal o jakims
>/>prawdziwym systemie :))))
>
>Np. Win3.1. Na niego jest przynajmniej NN3 :))).

mowilem o systemie a nie o shellu :))))) Moze Linux ?
wielozadaniowy, praktycznie niewywracalny.

>PS. Nie za duzo grup?
>
>Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

PS. spoko. daje sobie rade :)

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |