Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Robert Kowalski (robek_at_it.com.pl)
Data: Mon 28 Apr 1997 - 20:07:14 MET DST

>Jakos nie spotkalem sie z narzekaniami posiadaczy Compaq na padanie
>dyskow. Moze szczesliwy zbieg okolicznosci, a moze ... Compaq sprawe
>wykryl wczesnie, i zmienil dostawce dyskow :-).

Compaq potrafi w jednej serii komputerow wkladac dyski od 3 roznych
producentow

>Powaga ma swoje odbicie w cenie :-). Compaq jest jeszcze bardziej
>powazny, ... no i jeszcze bardziej sie to odbija :-).

Za przeproszeniem gowno powazny
ale odbija sie w cenie to fakt ;-)

HP

No to jak ja ide do Compaq Deskpro 4000 to nie wiem jaki dysk tam zastane,
jaki CD.
W Compaq DeskPro 6000 z tej samej serii CD w jednym jest SCSI w drugim
IDE!!!

A teraz ciekawostka, moj komputer w pracy COMPAQ DESKPRO XL 6166 z Matrox
Millenium 2MB RAM
Jest wolniejszy 3 razy od mojego domowego squadaczka Pentium 133 z
ExpertColor Virge

Acha, system W95, bo w NT to 6166 wygrywa.